OLIY TAʼLIM MUASSASALARI INNOVATSION IQTISODIYOTDA DRAYVERI SIFATINING O‘RNI

OLIY TAʼLIM MUASSASALARI INNOVATSION IQTISODIYOTDA DRAYVERI SIFATINING O‘RNI

Authors

  • Shamshiyeva Nargizaxon Nosirxoʻja qizi TDIU

Keywords:

oliy ta’lim, marketing boshqaruvi, ta’lim sifati, marketing faoliyati

Abstract

Ushbu maqolada oliy ta’lim tizimida marketing faoliyati samaradorligini boshqarish, ya’ni, marketing boshqaruvida drayver sifati, uni qo‘llash va amaliyotga tatbiq etish samaradorligini asoslash kabi muhim masalalar yoritilgan. Shuningdek, oliy ta’lim muassasalari faoliyatida marketing drayverini baholash va takomillashtirish bo‘yicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Author Biography

Shamshiyeva Nargizaxon Nosirxoʻja qizi, TDIU

Kengash kotibi i.f.d., professor

References

Adilova, Z. D., & Ismailova, S. U. (2022). Fan va taʼlimni tijoratlashtirishning zamonaviy tendensiyalari va xorijiy tajriba. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(Special Issue 23), 942-957.

Akramov, T. A. (2018). Avtomobil sanoati korxonalarida marketing strategiyalarini takomillashtirish (Iqtisodiyot fanlari doktori (DSc) dissertatsiyasi). Toshkent: TDIU.

Alderson, W. (1958). The analytic framework for marketing. Berkeley: University of California Press.

Anderson, P. (1982). Marketing, strategic planning and the theory of the firm. Journal of Marketing, 46(1), 15-26.

Ansoff, H. I. (1988). New corporate strategy. New York: John Wiley and Sons.

Arzakova, O. N., Agarkova, G. A., & Kormyshev, V. M. (n.d.). Управление финансовыми ресурсами государственного вуза в рыночных условиях. Retrieved from http://www/ustu/ru

Bagozzi, R. P. (1975). Marketing as exchange. Journal of Marketing, 39(4), 32-39.

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Statistika agentligi. (n.d.). Maʼlumotlar asosida tayyorlangan hisobotlar.

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti. (2019, mart 7). “Xalqaro reyting va indekslarda Oʻzbekiston Respublikasining oʻrnini yaxshilashga oid chora-tadbirlarni tizimlashtirish toʻgʻrisida” PF-5687-son Farmoni. Retrieved from https://lex.uz/docs/4230916

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti. (2019, iyul 11). “Oliy va oʻrta maxsus taʼlim sohasida boshqaruvni isloh qilish chora-tadbirlari toʻgʻrisida” PF-5763-son Farmoni. Retrieved from https://lex.uz/docs/4415388

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti. (2019, oktyabr 8). “Oʻzbekiston Respublikasi oliy taʼlim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida” PF-5847-son Farmoni. Retrieved from https://lex.uz/docs/4545884

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti. (2019, oktyabr 8). Oʻzbekiston Respublikasi oliy taʼlim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi (PF-5847-son Farmon).

Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi. (1998, yanvar 28). “Kadrlar tayyorlash sohasida taʼlim xizmatlari va marketingi bozorini jadal shakllantirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida” 48-son qaror. Retrieved from https://lex.uz/docs/741669

Qonun hujjatlari maʼlumotlari milliy bazasi. (2020, iyul 24). 03/20/630/1101-son; (2024, yanvar 16). 03/24/896/0037-son.

Slaughter, S., & Leslie, L. L. (1997). Academic capitalism: Politics, policies, and the entrepreneurial university. Baltimore, MA: The Johns Hopkins University Press.

Udaltsova, N. L., Kozhanov, E. N., & Gorbulina, D. V. (2015). Инновационный успех Японии: миф или реальность? Вопросы инновационной экономики, 5(2), 37-46.

Щербакова, Л. Н., & Щербаков, А. И. (2005). Новые формы финансирования как составная часть модернизации системы высшего образования. Экономика образования, (4), 45-47.

Портер, М. (2006). Управление знаниями в корпорациях (Б. З. Мильнер, ред.). Москва: Дело.

Yuz.uz. (n.d.). Oliy taʼlim – xalqning kelajagini belgilab beradi. Retrieved from https://yuz.uz/news/oliy-talim-xalqning-kelajagini-belgilab-beradi

Downloads

Published

2025-02-01

How to Cite

Shamshiyeva Nargizaxon Nosirxoʻja qizi. (2025). OLIY TAʼLIM MUASSASALARI INNOVATSION IQTISODIYOTDA DRAYVERI SIFATINING O‘RNI. MANAGEMENT AND ECONOMICS SCIENTIFIC RESEARCH JOURNAL, 2(1), 151–161. Retrieved from https://journals.timeedu.uz/index.php/mesr/article/view/55

Issue

Section

Articles
Loading...