МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИ ИШЛАБ ЧИҚИШНИНГ ИЛМИЙ-УСЛУБИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ

МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИ ИШЛАБ ЧИҚИШНИНГ ИЛМИЙ-УСЛУБИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ

Authors

  • Мардиева Гулноза Кучкаровна Тошкент менежмент ва иқтисодиёт институти

Keywords:

marketing strategiyasi, marketing taktikasi, imidj, sotish, raqobat, rag'batlantirish, ilgarilash, bozor, biznes, marketing maqsadlari, potentsial mijozlar, tahlillar, vositalar

Abstract

Samarali marketing biznesga qator foyda keltirishi mumkin, shuning uchun uni puxta o'ylangan marketing strategiyasini ishlab chiqishdan boshlash kerak. To'g'ri marketing strategiyasi biznesga biznes maqsadlarini oldindan ko'rish va belgilash va ushbu maqsadlarga erishish uchun zarur bo'lgan qadamlarni aniqlash imkonini beradi. Ushbu maqolada kompaniyaning marketing strategiyasini takomillashtirish bo'yicha asosiy qoidalar va fikrlar muhokama qilinadi.

Author Biography

Мардиева Гулноза Кучкаровна, Тошкент менежмент ва иқтисодиёт институти

доцент в.б.

References

Christian, H., Theel, M., & Hohenberg, S. (2020). Marketing excellence: Nature, measurement, and investor valuations. Journal of Marketing. https://doi.org/10.1177/0022242920925517

Kosareva, Y. V. (n.d.). Маркетинговая стратегия — основа успешного бизнеса. CyberLeninka. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovaya-strategiya-osnova-uspeshnogo-biznesa

Kotlyarevskaya, I. V. (2019). Стратегический маркетинг: учебное пособие (3-е изд., перераб. и доп., Ч. 1). Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та.

Trillo, C. (2021). Promotion strategy: How to promote your business. Evinex. Retrieved from https://www.evinex.com/promotion-strategy/

Voronin, N. V. (2019). Специфика выбора стратегии развития предприятия. Вестник науки и образования, 12(66), 17–20.

Woschnick, V. (n.d.). Top 10 most effective marketing strategies. Weidert. Retrieved from https://www.weidert.com/blog/top-10-most-effective-marketing-strategies

Yarunina, T. A. (2020). Теоретические основы разработки стратегии развития организации. Актуальные исследования, 2(5), 55–58.

Downloads

Published

2025-02-01

How to Cite

Мардиева Гулноза Кучкаровна. (2025). МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИ ИШЛАБ ЧИҚИШНИНГ ИЛМИЙ-УСЛУБИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ. MANAGEMENT AND ECONOMICS SCIENTIFIC RESEARCH JOURNAL, 2(1), 105–111. Retrieved from https://journals.timeedu.uz/index.php/mesr/article/view/49

Issue

Section

Articles
Loading...