МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИ ИШЛАБ ЧИҚИШНИНГ ИЛМИЙ-УСЛУБИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ
Ключевые слова:
marketing strategiyasi, marketing taktikasi, imidj, sotish, raqobat, rag'batlantirish, ilgarilash, bozor, biznes, marketing maqsadlari, potentsial mijozlar, tahlillar, vositalarАннотация
Samarali marketing biznesga qator foyda keltirishi mumkin, shuning uchun uni puxta o'ylangan marketing strategiyasini ishlab chiqishdan boshlash kerak. To'g'ri marketing strategiyasi biznesga biznes maqsadlarini oldindan ko'rish va belgilash va ushbu maqsadlarga erishish uchun zarur bo'lgan qadamlarni aniqlash imkonini beradi. Ushbu maqolada kompaniyaning marketing strategiyasini takomillashtirish bo'yicha asosiy qoidalar va fikrlar muhokama qilinadi.
Библиографические ссылки
Christian, H., Theel, M., & Hohenberg, S. (2020). Marketing excellence: Nature, measurement, and investor valuations. Journal of Marketing. https://doi.org/10.1177/0022242920925517
Kosareva, Y. V. (n.d.). Маркетинговая стратегия — основа успешного бизнеса. CyberLeninka. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovaya-strategiya-osnova-uspeshnogo-biznesa
Kotlyarevskaya, I. V. (2019). Стратегический маркетинг: учебное пособие (3-е изд., перераб. и доп., Ч. 1). Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та.
Trillo, C. (2021). Promotion strategy: How to promote your business. Evinex. Retrieved from https://www.evinex.com/promotion-strategy/
Voronin, N. V. (2019). Специфика выбора стратегии развития предприятия. Вестник науки и образования, 12(66), 17–20.
Woschnick, V. (n.d.). Top 10 most effective marketing strategies. Weidert. Retrieved from https://www.weidert.com/blog/top-10-most-effective-marketing-strategies
Yarunina, T. A. (2020). Теоретические основы разработки стратегии развития организации. Актуальные исследования, 2(5), 55–58.