MAMLAKATDA QORAMOLCHILIK MAHSULOTLARI MARKETINGINI RIVOJLANTIRISH YO‘NALISHLARI
Ключевые слова:
marketing, goʻsht-sut mahsulotlarini yig‘ish, qayta ishlash, sotish, dehqon bozorlari, ulgurji bozorlarАннотация
Maqolada respublikada qoramolchilikka ixtisoslashgan xo‘jaliklarni
rivojlantirishda, qoramolchilik mahsulotlarini sotishda marketingning roli va uni rivojlantirish,
goʻsht-sut mahsulotlarini sotish tizimi tahlil etilgan.
Библиографические ссылки
Oziq-ovqat va qishloq xoʻjaligi sohasida strategik rivojlanish va tadqiqotlar xalqaro markazida olib borilgan loyihalar hisobotlari [Reports of projects conducted at the International Center for Strategic Development and Research in Food and Agriculture]. (n.d.).
Republic of Uzbekistan. (2022). O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-60-sonli farmoni [Presidential Decree No. PF-60 of January 28, 2022, “On the Development Strategy of New Uzbekistan for 2022-2026”].
Republic of Uzbekistan. (2023). O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 11-sentabrdagi “‘O‘zbekiston – 2030’ strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-158-sonli farmoni [Presidential Decree No. PF-158 of September 11, 2023, “On the ‘Uzbekistan – 2030’ Strategy”].
State Statistics Agency under the President of the Republic of Uzbekistan. (n.d.). Ma’lumotlar [Data].
Toshmatov, X., Qalandarov, O., & Rizayev, Ch. (n.d.). Qishloq xoʻjaligida marketing asoslari [Fundamentals of marketing in agriculture]. Nukus: Bilim.