MARKETING KOMMUNIKATSIYASI VOSITALARINING BIZNESGA TA'SIRI

MARKETING KOMMUNIKATSIYASI VOSITALARINING BIZNESGA TA'SIRI

Authors

  • Nosirova Nargiza Jamoliddin qizi Toshkent menejment va iqtisodiyot instituti

Keywords:

Marketing kommunikatsiyasi vositalari, raqamli platformalar, reklama, ijtimoiy tarmoqlar, iqtisodiy koʻrsatkichlar, biznes muvaffaqiyati, reklama samaradorligi, marketing strategiyalari

Abstract

Ushbu maqolada zamonaviy biznesda marketing kommunikatsiyasi vositalari
tahlil qilingan boʻlib raqamli platformalar, ijtimoiy tarmoqlar va anʻanaviy reklama usullarining
oʻrni haqida batafsil maʻlumot berilgan. Marketing kommunikatsiyasi samaradorligi bilan bogʻliq
iqtisodiy koʻrsatkichlar turli modellar va amaliyotlar orqali tahlili keltirilgan. Maqolada tadqiqot
marketing kommunikatsiyasi usullari va biznes muvaffaqiyati oʻrtasidagi oʻzaro bogʻliqlik hamda
marketing kommunikatsiyasi strategiyalarining samaradorligini oshirish boʻyicha takliflar ishlab
chiqilgan.

Author Biography

Nosirova Nargiza Jamoliddin qizi, Toshkent menejment va iqtisodiyot instituti

Ilmiy ishlar va innovatsiyalar boʻlimi boshligʻi

References

Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing: Strategy, implementation, and practice (7th ed.). Pearson Education.

Davis, J., & Robbins, M. (2020). Adapting marketing strategies to digital platforms. Journal of Business Strategy, 35(4), 89–101.

Kotler, P., & Keller, K. L. (2016). Marketing management (15th ed.). Pearson Education.

Samadov, A. N. (2022). Reklama: Nazariya va amaliyot [Advertisement: Theory and practice]. Tashkent: Innovatsion rivojlanish nashriyot-matbaa uyi.

Shah, D., & Gupta, S. (2021). Impact of social media marketing on consumer behavior. International Journal of Marketing, 28(2), 115–130.

Xoshimov, A. (2018). Marketing kommunikatsiyasi: Nazariya va amaliyot [Marketing communication: Theory and practice]. Tashkent: Economy Press.

Downloads

Published

2024-11-30

How to Cite

Nosirova Nargiza Jamoliddin qizi. (2024). MARKETING KOMMUNIKATSIYASI VOSITALARINING BIZNESGA TA’SIRI. MANAGEMENT AND ECONOMICS SCIENTIFIC RESEARCH JOURNAL, 1(1), 26–33. Retrieved from https://journals.timeedu.uz/index.php/mesr/article/view/12

Issue

Section

Articles
Loading...