MARKETING KOMMUNIKATSIYASI VOSITALARINING BIZNESGA TA'SIRI
Ключевые слова:
Marketing kommunikatsiyasi vositalari, raqamli platformalar, reklama, ijtimoiy tarmoqlar, iqtisodiy koʻrsatkichlar, biznes muvaffaqiyati, reklama samaradorligi, marketing strategiyalariАннотация
Ushbu maqolada zamonaviy biznesda marketing kommunikatsiyasi vositalari
tahlil qilingan boʻlib raqamli platformalar, ijtimoiy tarmoqlar va anʻanaviy reklama usullarining
oʻrni haqida batafsil maʻlumot berilgan. Marketing kommunikatsiyasi samaradorligi bilan bogʻliq
iqtisodiy koʻrsatkichlar turli modellar va amaliyotlar orqali tahlili keltirilgan. Maqolada tadqiqot
marketing kommunikatsiyasi usullari va biznes muvaffaqiyati oʻrtasidagi oʻzaro bogʻliqlik hamda
marketing kommunikatsiyasi strategiyalarining samaradorligini oshirish boʻyicha takliflar ishlab
chiqilgan.
Библиографические ссылки
Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing: Strategy, implementation, and practice (7th ed.). Pearson Education.
Davis, J., & Robbins, M. (2020). Adapting marketing strategies to digital platforms. Journal of Business Strategy, 35(4), 89–101.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2016). Marketing management (15th ed.). Pearson Education.
Samadov, A. N. (2022). Reklama: Nazariya va amaliyot [Advertisement: Theory and practice]. Tashkent: Innovatsion rivojlanish nashriyot-matbaa uyi.
Shah, D., & Gupta, S. (2021). Impact of social media marketing on consumer behavior. International Journal of Marketing, 28(2), 115–130.
Xoshimov, A. (2018). Marketing kommunikatsiyasi: Nazariya va amaliyot [Marketing communication: Theory and practice]. Tashkent: Economy Press.